ناتوانی خریداران برای واحدهای بزرگ متراژ
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، در واپسین روزهای پایانی سال بازار مسکن شکل تازه ایی به خود گرفت، به این ترتیب که یکباره اپارتمان های بزرگ، با متراژ ۱۰۰ متر و عمدتا ۱۵۰ متر ساخته شد که این امر در میان کارشناسان فروش نشان از تمایل انها به فروش مسکن با متراژ بالا را نشان میدهد.

تحقیقات نشان داده علت ازدیاد این گروه متراژی در شرایط  فعلی بازار مسکن، حضور برخی از افراد سود جو در ماه های رونق به عنوان فروشنده است. برخی از افراد در بازده زمانی چند ماهه یا حتی چند روزه به دنبال کسب سود از خرید و فروش در بازار مسکن بوده اند.

با مشاهده رشد نسبی معاملات در بازار مسکن، گروهی که در دقیقه ۹۰ در زمان اوج خرید و فروش معامله ملک انجام داده اند، ناکامی بیشتری برای فروش دوباره ملک خود در روزهایی پایانی سال را تجربه کردند.

البته این تحلیل واسطه ‌ها قطعا به این معنا نیست که تمام آپارتمان‌ های بزرگ ‌متراژ به فروش رسیده است چراکه معاملات در بازار مسکن از این جنس بوده که تمام فروشنده‌ های این املاک انگیزه سفته‌ بازی داشته‌ اند؛ اما بخشی از بازار مسکن در حال حاضر میزبان این فروشندها است. با این حال با توجه به ثبت رشد بیش از ۸ درصدی قیمت مسکن در اسفند نسبت به بهمن‌ ماه، باید دید آیا خرید چنین املاکی با قیمت های نجومی کنونی در بضاعت متقاضیان مسکن هست یا خیر؟

با مشاهده این حدود رکود در جامعه شاهد وضعیت نابسامانی در عرصه بازار مسکن رو به رو خواهیم شد، که تمامی این امور به ضرر اکثر اقشار جامعه می باشد. شرایط سخت اقتصادی و نبود ثبات در بازار، نوسانات نرخ ارز، ‌افزایش اجاره بها و گران شدن مسکن و همخوانی نداشتن آن با میزان دستمزد و… از جمله دغدغه های مردم است و هر روز بر میزان سوالات بی پاسخ آنها در مورد روند بهبود وضعیت مسکن افزوده می شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: